marți, 23 februarie 2010

Thai massage

De nelipsit din experienta culturii thailandeze este masajul traditional (1h – 7.5 $). Multi spun ca e dureros, ca e un chin si ca ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte sa optezi pentru masaj thai... mie mi s-a parut intr-adevar profesionist, am iesit din salon gata sa o iau de la capat cu turul Bangkokului.
Camera luminata discret, muzica in surdina... te intrebi intr-adevar ce simte un barbat pe care o femeie il atinge in felul acesta... sunt miscari ferme, dar maseuza isi foloseste greutatea corpului pentru a-ti intinde si relaxa muschii corpului, in cele mai ciudate si uneori intime pozitii. Ce face thailandeza asta care zambeste atat de frumos si stie doar 3 cuvinte in engleza cand un barbat nu se poate abtine de la avansuri (de orice fel)? Zambeste si continua? E si altceva in spatele acestei afaceri?
Masajul te face sa vrei sa-ti mentii corpul sanatos si tanar, sub mainile acestei femei care ii da energie si il cunoaste atat de bine, asa cum noi nu ni-l cunoastem – toate punctele dureroase, tot ce stie sa faca... uneori totul iti dispare din minte, raman doar miscarile, ramai doar corp...
La sfarsit ti se serveste un ceai „spicy”, ti se spune sa nu bei apa rece o ora si sa nu te speli pe maini si pe picioare pentru ca muschii – acum calzi – ti se vor raci la loc.
Am incercat sa intru in vorba la final cu „ofiterul de PR” al salonului care te intampina la usa, vrand sa stiu unde invata thailandezii masajul traditional. Raspuns evaziv si usor incurcat (probabil engleza) – la templu, la scoala... „Este traditional, da, dar acum este o afacere, niciodata nu va mai fi ca inainte”, imi spune fata.
La hostel, cer din nou informatii – fata de la receptie imi spune ca nu, nu se invata in familii, chiar daca e parte din cultura traditionala si imi spune sa intreb la scoala de masaj de la templu daca vreau sa stiu mai multe... poate maine...

2 comentarii:

oana spunea...

Raluuu:*, mi-au placut tare mult pozele din posturile anterioare, mai astept:*. sper ca esti ok, abia astept sa ne vedem acasa;)

Raluca Bajenaru spunea...

Da, cred ca va fi interesant cand ma voi intoarce, Oana... Sunt bine, pe baricade :)

About

toateBlogurile.ro