miercuri, 24 februarie 2010

Morning enthusiasm

In dimineata asta sunt apucata de entuziasm. Imi pregatesc calatoria in Cambodgia, citesc despre templul Angkor Wat si nu-mi vine sa cred ca voi fi acolo sa-l vad cu ochii mei. Capitala imperiului khmer (802-1432), una dintre cele mai mari puteri din Asia, avea un milion de locuitori cand Londra era locuita de doar vreo 50.000.
Calatoria asta deschide noi lumi pentru mine, complet noi... sigur ca exista documentare, dar sunt doar povesti, doar filme; eu simt ca le descopar cu adevarat, ca au trait intr-adevar, ca voi fi pe pamantul care acum mii de ani a sustinut o cultura atat de diferita de ceea ce-mi este familiar...
Angkor Wat se viziteaza pe bicicleta si se pare ca ai nevoie de minimum trei zile ca sa spui ca ai fost acolo.
Beau cafea, afara soarele necrutator isi ascute privirea, trece o pisica in echilibru delicat sus, pe pervazul geamurilor... Incepe o noua zi in Bangkok, cu ochii larg deschisi si camera la panda.

Niciun comentariu:

About

toateBlogurile.ro