duminică, 14 februarie 2010

Singapore



















Cladiri dupa care iti sucesti gatul



























Zanele odihnindu-se













Relaxare la metrou










Smecherii cu cobra in parc... dar uitati-va ce fatza are victima. Ce nu face omul pentru o poza

















Stapanul cobrei














Hm... blocuri deocheate





































St Andrew's cathedral


















Prin Singapore misuna o gramada de bule batrani si calatori


















Solitaire Saint Valentine's - totusi, am primit un trandafir intr-un mall













Ati mai vazut masline asa de colorate?

2 comentarii:

diamond spunea...

buna, fata, ti-am raspus intr-un post! nikon d60 am, dslr! sa-mi zici cu ce pret il gasesti!

aaa, cum ti se pare contrastul pozelor??

Raluca Bajenaru spunea...

Foarte tare, zano! O sa-ti spun... eu mor de ciuda ca nu am un aparat mai bun. O sa fac cercetari in legatura cu preturile pentru ca in Asia electronicele sunt mai ieftine, din cate am auzit.

About

toateBlogurile.ro