joi, 15 octombrie 2009

Toate panzele sus, din nou!

Au trecut doua luni de cand sunt in Indo si e timpul pentru o noua calatorie. Primul tur mai amplu incepe in Surabaya, oras-port din nord-vestul insulei Jawa, de unde sper sa fac un salt cu vaporul pana in sudul insulei Kalimantan – jungla si urangutani !!! – in orasul Banjarmasin care, dupa descrierile din Lonely Planet si dupa imaginatia mea ar trebui sa arate ca un fel de Venezie asiatica – piete pe apa, schimb de produse din barca in barca, multe culori... Pe lista in sudul Kalimantanului mai sunt cateva orasele in apropiere de Banjarmasin unde se afla mine de pietre pretioase si diamante, Negara – care in sezonul ploios arata ca un oras-insula, suspendat deasupra apei si Kandangan, de unde intentionez sa ajung cu autobuzul la Gosia (prietena mea din Polonia) care studiaza in Samarinda.
Impreuna vom calatori 16 ore cu autobuzul pana in Pulau Derawan (pulau = insula) – imaginea tipica a paradisului, vom sta catva timp la localnici si sper sa vedem delfini. Apoi, vrem sa ajungem in insula Sulawesi pe care sa o traversam de la nord la sud si neaparat sa incercam „snorkelling” in fascinanta lume de sub apa. Colegii care au incercat deja spun ca este magic!

2 comentarii:

oana spunea...

in sfarsit am si eu timp si m-am uitat putin pe blogul tau:) ma bucur mult sa vad ca esti bine acolo si esti multumita de alegerea pe care ai facut-o;)ai grija de tine si vreau sa vad mai multe pozeeee:D
te pup

Raluca Bajenaru spunea...

Hey :)! Sper sa pot pune ceva poze faine din calatoria pe care o incep. Tine-mi pumnii, de data asta e treaba serioasa :)))!

About

toateBlogurile.ro