vineri, 14 august 2009

Deasupra norilor

Superb sa privesti pamantul de deasupra norilor. Cand te gandesti ca au fost oameni considerati nebuni pentru ca au avut visul asta. Parcele de pamant subtiri ca semnele de carte sau mari si neregulate, ca un desen cubist. Curand, inaintam in taramul zapezilor - norii materiali - mijesc ochii de atata lumina si alb. Asa trebuie sa arate Polul Nord.
Relatez la ora 3 dimineata din Dubai, foarte incantata ca am gasit wireless. De la Instanbul, am calatorit inghesuita intre fereastra si un arab sau turc foarte mirositor... si asta de dragul unei fotografii a apusului de soare pe care nici macar nu am apucat sa o fac pentru ca atat s-au lungit turcii la imbarcare ca am ratat momentul. Aveam locul de langa culoar, dar pt fotografia respectiva m-am gandit sa fac eu cumva sa stau la fereastra. Asa ca m-am asezat acolo si cand au venit vecinii de bancheta n-au mai comentat, dar vai de capul meu... sau, mai bine zis, de nasul meu... In avionul Emirates se pot face variate permutari pentru ca familiile sa stea impreuna - ei calatoresc cu copii de toate varstele care sunt foarte zgomotosi si lasa in urma lor un dezastru de mizerie in avion.
Ajunsi intr-un final la Dubai, cand sa respire si nasul meu linistit, dam peste un aer umed si foarte cald, cred ca aproximativ 40 de grade noaptea. Aeroportul din Dubai e imens, construit foarte modern, singurul inconvenient e ca tabelele de afisaj sunt foarte rare, probabil din cauza numarului imens de zboruri, si ca turistii trebuie sa se ghideze dupa anunturile verbale (distorsionate de accent, etc).

Niciun comentariu:

About

toateBlogurile.ro