duminică, 22 februarie 2009

Mici creaţii - broşe din argilă polimerică

Prince charming

Strumf :)
Animăluţ de primăvară
Iepurilă huzurind
Pinguinul gangster




Cerceluşi mici cu gărgăriţă
Cireşe
După ciuperci
Şoricel lunatic
Floare de colţ

Ştrumf ţinând o buburuză
Farfuria cu zâmbete - Tweety cu buburuză pe cap
Copyright Raluca Lipan :)
Accept orice sugestie în legătură cu ceea ce v-aţi dori să purtaţi - puteţi să îmi cereţi ce animăluţ vreţi, o să încerc să vi-l fac. Broşele sau cerceii pot fi de orice culoare ca să se asorteze la gusturile voastre vestimentare.

6 comentarii:

Zuzele spunea...

Mai dar cate lucruri frumoase stii sa faci!!! Felicitari!

Ireena spunea...

Pai... o chitara :D, un cap de mort, un pestisor, un nor, un elf... ah, si cand mai imi vin idei iti spun :D. Arata genial brosele tale. :* Bravooo!

Raluca Bajenaru spunea...

Multumesc, mă bucur că vă plac! Irina, până acum chiar n-am încercat formele sugerate de tine, aşa că merci de provocare - sunt şi eu curioasă să văd ce o ieşi :).

new_lady8 spunea...

Foarte dragute si brosele si cercelusii!!!
Bafta multa in continuare!

Anonim spunea...

Vreau sa cumpar lut polymeric ...unde il pot gasi...ajutati-ma va rog...merci..

TropaTrop spunea...

Daca esti din Bucuresti, pe Lipscani, la Hanul cu Tei. Daca nu, www.margele.net. Mult succes!

About

toateBlogurile.ro