sâmbătă, 7 decembrie 2013

Tropa-Trop la SkyRun. Am alergat pentru ca CINEVA să poată călători frumos până la capăt



Astăzi, 700 de entuziaști au alergat la SkyRun, pentru cauza Hospice Casa Speranței - dedicată celor a căror călătorie se apropie de final. Ei au încă nevoie de optimism și de oameni alături pentru a construi până la capăt singura experiență care ne aparține cu adevărat – clipa, propria viață.

La finish, după 34 de etaje și peste 600 de trepte - 4min40, locul 1 open feminin corporate

SkyRun a fost, din punctul meu de vedere, printre competițiile cel mai bine organizate la care am participat. Echipa de la Smartatletic ne-a ținut în priză în fiecare zi cu vești, cu antrenamente, cu sfaturi realizând un crescendo al așteptării până în ziua competiției, ziua marii întreceri cu lifturile – noi pe scări, lifturile văzându-și imperturbabile de treaba lor...

Cine a avut de câștigat? Hospice și planul lor de a construi în București, în apropierea parcului Plumbuita, primul spital de îngrijiri paliative pentru bolnavii în stadii terminale care va trata aproximativ 700 de pacienți anual.

Astăzi, fiecare am alergat pentru o persoană necunoscută care va spune, poate, un la revedere mai liniștit, închizând ochii asupra unei miriade de clipe. Am adăugat, poate, încă puțin prezent la viața unui om.

Mai mult de jumătate dintre cei 150.000 de oameni care au nevoie anual de servicii paliative în România sunt bolnavi de cancer; doar 5% dintre ei primesc îngrijiri de alinare a suferinței atunci când nimic mai mult nu se poate face.  

Niciun comentariu:

About

toateBlogurile.ro