vineri, 8 ianuarie 2010

Selamat tahun baru, 2010!




Poza de la concertul de Anul Nou al prietenilor cu palaria mea cea noua!! - 11.45









Ralu si lucrarea cu trenul - pentru o iubitoare a garilor de provincie - sedinta foto de prosteala la 4 dimineata









Blocaj de 15 minute in trafic pe strazile din Yogya de Anul Nou
Selamat tahun baru dari Indonesia! - Felicitari de Anul Nou din Indonezia!

Am o superstitie legata de Anul Nou care - fie din cauza ca e adanc infipta in subconstientul meu, fie ca o fi ceva adevarat - se cam adevereste. Nu am nevoie sa citesc horoscopul, ceea ce simt sau fac in noaptea de Anul Nou se perpetueaza tot anul... Pentru 2010... am condus motocicleta patru ore, am vazut un spectacol de muzica al unor prieteni intr-o gradina imensa, pe malul unui rau si am sters-o fara sa le spun "la revedere" pentru ca nu prea imi gaseam locul (apoi mi-a parut rau pentru ca m-au cautat prin gradina). Inainte de 11 noaptea mi-a fost foame si am dat gata o farfurie mare de "nasi goreng", pe drumul de intoarcere mi-a fost frig, dar a fost placut sa gonesc singura pe strazi.

RR, colega mea de casa, mi-a repetat mereu: Tidak boleh "sad" malam ini, Ralu! Harus happy! - Nu tebuie sa fii trista in noaptea asta, trebuie sa fii fericita! Superstitia asta imi creaza ceva stres, dar pana la urma am lasat-o balta - oricum se va intampla ce e scris sa fie!

Niciun comentariu:

About

toateBlogurile.ro